1 dec. 2009

Sunt dăşteaptă.

Sunt o dăşteaptă deoarece mi-am dat seama de unele chestii.
  1. Bărbaţilor sau băieţilor le place de piţipoance pentru că sunt proaste şi arată bine (majoritatea au cur şi ţâţe). Ele sunt proaste şi spre deosebire de alte fete, femei, şi sunt mulţămite doar cu faptul că îşi pun b0$$ sau fr@t3lo$ la sts pe me$$ (status pe messenger) "T3 uBbe$ckK PoOuUUyyou :X:X". Asta înseamnă că b0$$ o iubeşte cu adevărat şi că şi-ar da sufletul pentru ea (faptul că se cunosc doar de 2 săptămâni nu contează, a fost dragoste la prima vedere). Şi aşa pun şi ele la sts. Şi aşa se formează un dialog între un cocalar şi piţipoancă. Nu sunt piţipoancă, dar cunosc şi trăiesc alături de piţipoance şi când mă gândesc că de la una de-asta o să cumpăr eu lapte pentru puradelu' meu şi la unu de'astă o să merg cu Fordul meu Escape verde organic în service mă apucă mila de mine. Şi mă gândesc că singura şansă să scap e să plec de aici în Canada. Acolo m-ar aştepta chinezii şi indienii. Dar e ok..
  2. Oamenii nu sunt răi. Şi când zic "oamenii" mă refer la tanti dă pă stradă sau la tanti care aruncă cu roşii pe geam după copii sau la tanti de la pizza sau la tanti de la magazin sau la nenea de pe stradă, ş.a.m.d (şi aşa mai departe). Nu. Nu sunt răi, sunt doar stresaţi. Păi cum să nu fi stresat când tu eşti bolnav de alea alea şi ai pensie dă 200 lei şi medicamentele pe care le iei tu într-o zi costa 32085034978 lei ?! (am exagerat, ştiu). Dar şi tanti aia cu maşină şi fiţe e stresată. "Dacă mă părăseşte? Eu nu ştiu să muncesc. Ce mă fac? Nu o să mai am bani. Aoleu. " Toţi oamenii au motivele lor să fie stresaţi. De aia sunt răi. Da' eu pe tanti de la magazin nu o iert. E o aşa nesimţită (asta le include pe şi pe fetele tânere şî' frumoase care muncesc în Kaufland şi mai ştiu eu unde). Sunteţi proaste. Noroc că trăiţi în România şi nu cere nimeni amabilitate de la vânzători. În Canada îs prea amabili ăia. Te enervează de cât de amabili sunt. Mie îmi plăcea amabilitatea lor. Nu îmi place nesimţirea lu' ăştia. Eh, deviez. Concluzie: tanti de la magazin nu e rea, doar proastă. Restu sunt stresaţi.
  3. Cul' vine de la cult. Deci dacă vreţi să fiţi cul' trebe să fiţi şi culţi, aşa că apucaţi-vă de citit. Eu m-am apucat aseară de încă 2 cărţi, pe lângă alealalte 2 pe care le citesc. Cele 4 cărţi pe care le citesc în ordinea apucării de ele: Colţ alb, Moartea la Dallas, Curtezana, Aventurile lui Sherlock Holmes. Toate faine. O să le termin şi pe Curtezană o să o şi vizionez (există film) şi o să zic care e mai fain. Filmul sau cartea.
  4. Atât.

3 comentarii:

  1. Sometime in the near future, earth is invaded by chickens from another galaxy, bent on revenge against the human race for oppressing earth chickens!

    ps. a iesit geoana x(

    RăspundețiȘtergere
  2. hai k la meli melo sunt vanzatoare amabile. prea amabile:-"

    RăspundețiȘtergere