9 iun. 2010

Atat de plictisita incat fac dinnou asta.

Atat de plictisita incat scriu pe blog. De mult tot vroiam sa scriu pe blog, dar nu am apucat.. am scris ceva schite, dar nu le-am postat. Acum asta chiar o postez, am postat-o deja (am dat din greseala 'enter' si s-a postat automat, fara sa fii scris nimic, doar titlul).
Oricum, se pare ca in timpul acesta, cat n-am mai scris pe blog s-au intamplat multe. Foarte multe. Mi-am schimbat modul de gandire asupra.. multor lucruri, mi-am schimbat varsta, look-ul (poate), felul de a scrie (uiteee nu scriu cu diacritice, ha ha) si vineri o sa imi schimb si scoala. Ma duc la liceeu! :)

Sunt la taicamiu la servici, iar singurul lucru pe care il poti face aici este sa umbli pe un comp'. Toata lumea de aici umbla pe comp'. Fiecare are un comp'. Asa ca am primit si eu un comp', sa imi tin singura de urat. Si ce am facut eu pe comp? Am ascultat muzica, mi-am verificat ferma (apropo de asta, la 8 trebe sa culeg fasolea), apoi m-am apucat sa citesc bloguri. Bad Pitzi, Zoso, Arhi si ultimul, Dono, care a devenit blogul meu favorit, de azi. Dono e un optimist, sau daca nu e el asa, blogul lui este. Asa ca, dupa o doza zdravena de optimism, m-am plictisit si am ajuns sa scriu aici.. ganduri idioate pe care dupa ce o sa le cititi o sa spuneti "da de ce am citit asta?". Stiu asta pentru ca asta imi zic mereu dupa ce termin de citit niste bloguri. Dar tot citesc. Imi plac blogurile, de aia am si eu unu. :)

Defapt blogul meu a fost creat din plictiseala. In vacanta de Craciun, sau inainte de ea. Marog. Erau niste zile in care am stat acasa si nu faceam nimic, absolut nimic inafara de sa joc farmville. Si atunci, pana sa imi creasca plantele, mi-am facut un blog, iar acum, probabil, cum m-am reapucat de farmville, si cum vine vacanta, m-am reapucat de scris. Ieeeei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu