28 iul. 2010

Alt plan genial de nuntă

Defapt, ăsta nu e chiar un plan, ci mai degraba... un nu-mi-vine-in-minte-ce. Am un lapsus.
Ideea mea geniala mi-a venit azi, când ascultam melodii mai vechi şi am dat de Mambo no. 5 şi am încercat să dansez un jife pe ea, fară partener, şi mi-am dat seama că nu mai îmi reuşesc mişcările de demult, pe care le făceam in acele 3-4 luni de dansuri de societate.. Şi atunci mi-a venit gandul : să îmi angajez un coregraf, pentru nuntă, să mă înveţe pe mine şi pe soţul meu o coregrefie de jife, una singură. Şi primul dans pe care il au mirele şi mireasa, care e deobicei un vals, să fie acel jife mult dorit, pe melodia Mambo no.5, indiferent de cât de veche va fi melodia când mă voi mărita eu.

Deci, indiferent de nuntă, eu voi dansa jife. A fost hotărât de mine, azi 28 iulie 2010.

Un comentariu: